Vanmiddag was ik als voorzitter, aanwezig bij de contactmiddag met een wervelende Jur Verbeekals spreker. Eerlijk is eerlijk, de bezetting was wat matig vanmiddag en een aantal mensen die zich hadden opgegeven waren toch niet aanwezig. Jammer voor diegene die zich inzetten om dergelijke middagen te organiseren maar meer jammer dat men deze enthousiaste spreker moest missen. Aan de hand van zijn zelf geschreven boek, nam Jur ons mee in een groot aantal jaren dat hij werkzaam was bij ons Korps, als Stadsmarinier en bij het Ministerie van Veiligheid en Justitie, als marinier voor overlast gevende asielzoekers. Een uiterst boeiende middag die werd afgesloten met een cadeau van Jur. Voor alle aanwezigen zijn boek gratis als geste aan zijn gehoor. Cees bedankte Jur namens Stichting Copper voor zijn aanwezigheid en zijn geweldige verhaal. Op naar de volgende middag op 24 oktober a.s. met een werkelijk geweldige spreker voor die dag! Houd onze agenda in de gaten. Op de foto Jur met "zijn stageloopsters" met wie hij nu samenwerkt.