Donderdagmiddag heeft Dirk van der Zee, voorzitter van Copper, in het bureau Marconiplein een polsbandje uitgereikt aan een politieman van het team Delfshaven. Ook politiechef Fred Westerbeke was hierbij aanwezig. De bestuursleden van Copper hebben enige tijd geleden het besluit genomen om de medewerkers van de eenheid Rotterdam een hart onder de riem te steken door iedereen een polsbandje te geven. Hiermee willen de oud-politiemensen van de eenheid Rotterdam hun #RESPECT tonen aan de huidige politiemensen van de eenheid. “We hebben ook met onze voeten in de modder gestaan, maar toen was er voor de politie wel respect. En dat is heden ten dage ver te zoeken”, aldus de voorzitter van Copper. “Met dit gebaar willen wij laten zien voor de politiemensen in deze eenheid veel respect te hebben.” In het eerstvolgende reguliere magazine van Copper meer over deze actie.