Door de redactie van Copper worden regelmatig nieuwsberichten op de website gezet. Vaak is dit een terugblik op één van de activiteiten van Copper. Iedereen, die de website van Copper bezoekt, kan kennis nemen van deze berichten. Ook niet-leden van Copper. Berichten van meer persoonlijke aard worden ook wel geplaatst, maar die zijn niet voor iedereen beschikbaar. Dit soort berichten kan alleen gelezen worden na te zijn ingelogd, zodat alleen leden van Copper ze kunnen lezen. Het advies is dan ook om altijd in te loggen om er zeker van te zijn geen berichten te missen.

Mocht u toch een bericht te persoonlijk vinden om publiekelijk bekend te maken, laat dat de redactie (redactie@stichtingcopper.nl) dan even weten.